Ergenlerle İletişim ve Çocuklarda Dini Gelişim
Eğitim / 17 Temmuz 2020, Cuma
Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi tarafından düzenlenen ve Dr. Öğr. Üyesi Ömer Faruk Söylev'in konuşmacı olarak katılacağı Ergenlerle İletişim ve Çocuklarda Dini Gelişim başlıklı çevrim içi etkinlik 17 Temmuz Cuma günü saat 15.00'te başlayacaktır.
--1 adet sertifika elde edebileceğiniz bir kişisel gelişim programıdır.
--Yayın bant kaydı olarak değil canlı yayın şeklinde gerçekleşecektir.
--Yayın esnasında görüntülü, sesli ve yazılı şekilde etkileşim olacaktır.
1. Oturum 15.00/17.00
Seminer arası 17.00/17.30
2. Oturum 17.30/19.30
--60 ₺ eğitime katılım ücreti bulunmaktadır.
--Sertifikalarınız eğitim bitiminden sonraki en geç 10 iş günü içerisinde alıcı ödemeli olarak kargoya verilecektir.
--Kargo gönderim bilgileriniz eğitim esnasında sizlerden talep edilecektir.
Ergenle İletişim
Ergenlik döneminde bireyler, biyolojik gelişimin yanı sıra psikolojik, zihinsel ve sosyal açıdan gelişir, olgunlaşırlar. Çocukluktan yetişkinliğe adım atıldığı, kişinin artık kendini ve çevresini farklı bir pencereden gördüğü bu karmaşık devre, çocuğun önceki gelişim basamaklarını sağlıklı bir şekilde tamamlaması ile mümkün olabilir. Vaktinden önce bu değişimlerle baş etmek zorunda kaldıklarında belirli zorluklar yaşamaları doğaldır. Öncelikle, henüz oyun çağında olan çocuk içten gelen değişimleri ve bedenindeki farklıkları anlamlandırmakta zorlanabilmektedir.
Dini Gelişim
Bireyin mensubu olduğu dinin inanç, ibadet, muamelat ve bu dinin arzuladığı ahlaki öğretiler hakkında bilgi sahibi olup bunları uygulamasının beklenmesidir.
Din eğitimi normal eğitimden farklıdır. Normal eğitimde eğitimcinin anlattığı şeylere inanması beklenmezken din eğitiminde ise eğitimci bir nevi prototiptir, yani ilk uygulayan kişi, örnek modeldir. Din eğitiminde eğitimci anlattığı veya öğrettiği şeyleri uygulamadığı takdirde anlatılan şeylerin bir değeri de kalmamaktadır. O zaman karşımızda din eğitimi konusunda ilk göze çarpan eğitimcinin durumudur. Eğitimci dini bütün olduğu takdirde anlattıkları değer kazanırken, dinini yaşamadığı takdirde de anlattığı şeyler bilgi olmaktan öteye gitmemektedir.